Boekpresentatie "Geluk zit in een groen hoekje"

Boekpresentatie “Geluk zit in een groen hoekje” op 24 januari  door de auteurs Suzanne de Boer en Nicolien de Rooij.

Een aanstekelijk  inspirerend en amuserend  boek voor geluksvogels met een buitenruimte: tuin, balkon of dakterras.  Een mix van achtergrondkennis met tips en interviews en een bezoek van 9 fictieve inspiratietuinen, waaronder de snoeptuin, de balkontuin, de nieuwbouwtuin, de dierentuin en de speeltuin.

Een groene revolutie: gezond eten, meer bewegen, consuminderen, recyclen, uitstoot verminderen, energie besparen, allemaal  thema’s  die horen bij de groene revolutie, want een gezonde en milieubewuste tuin stimuleert de eigen (mentale) gezondheid en de biodiversiteit.

Beide auteurs delen hun twee passies tuinieren en schrijven, Suzanne geïnspireerd door het leven van vlinders en andere fladderaars op haar volkstuin in Amsterdam en Nicolien door haar moes-, speel- en dierentuin achter haar woning.

De lezing houden we in gebouw SION verbonden aan de St Jozefkerk, Parklaan  26, 2241 XN te Wassenaar.  Naast de kerk is er ruime parkeergelegenheid.

In verband met mogelijke Coronamaatregelen is het gewenst om u tevoren even aan te melden voor deze lezing.

Aanvang 20.00 uur. Toegang: leden vrij, niet-leden betalen  €2.-.

Er is gratis koffie, thee en frisdrank.

Informatie: Wim Westgeest, tel. 06 51005946 en email: wwestgeest8(at)gmail.com en Ber Hubben, tel. 0705117660 en email:  beringe(at)casema.nl