Lezing over voorjaarsbloesem door Cor van Gelderen

Op maandag 10 februari  is dhr. Cor van Gelderen weer onze gast met een presentatie over voorjaarsbloesem. We kennen allemaal de prachtige plaatjes van een boomgaard in het voorjaar. Bij voorkeur met vrolijk dartelende lammetjes in het bloemenweitje onder de vruchtbomen. Dat maakt het romantische plaatje compleet.Maar welke bomen zijn nu echt de toppers in het voorjaar? Welke japanse kersen doen je hart sneller kloppen? Daarover gaat de lezing van Cor van kwekerij Planten Tuin Esveld in Boskoop. Als auteur, ontwerper en enthousiast verteller over planten kan hij u meenemen in een voorjaarsgevoel, zo mooi dat het u zeker gaat inspireren om zelf ook zo’n bloesemboom in de eigen tuin te planten. Zo wordt de wereld toch weer een stukje mooier.                                                                                    De lezing houden we op een nieuwe locatie namelijk in gebouw SION verbonden aan de St Jozefkerk, Parklaan  26, 2241 XN te Wassenaar.  Naast de kerk is er ruime parkeergelegenheid. Aanvang 20.00 uur. Toegang: leden vrij, niet-leden betalen  €2.-.Verder is er gratis koffie, thee en frisdrank.                                                                                                                       Voorafgaande aan de lezing is er om 19.30 uur de jaarvergadering met o.a. bestuurszaken,  onze vernieuwde website,  het financieel jaarverslag 2019 van de penningmeester en het jaarverslag  2019 van de secretaris. Graag zien we aanmelding van nieuwe bestuursleden tegemoet.

Informatie: Wim Westgeest, tel. 06 51005946 en email: wwestgeest8(at)gmail.com en Ber Hubben, tel. 0705117660 en email:  beringe(at)casema.nl