Workshop wintermand maken

Op zaterdag 5 november is Groei&Bloei vanaf 10.30 uur te gast bij kwekerij De Bosrand, Rijksstraatweg 361B te Wassenaar. We starten in het restaurant alwaar ons bestuur u een kopje koffie aanbiedt. In de pakloods van de afd. groothandel staat alles klaar voor het maken van de wintermand. Zelf kunt u een keuze maken uit een groot assortiment manden en planten zoals kerstroos, cyclaam, heide, vele soorten besdragende planten en ook siergrassen. Verder is er een uitgebreid aanbod van bloembollen: hyacinten, tulpen en narcissen en de kleinere bolgewassen zoals: crocussen, sneeuwklokjes en winteraconieten.

Deelname voor Groei&Bloei-leden is gratis. Niet-leden betalen € 2.-

Gaarne tevoren aanmelden bij een van de bestuursleden  Wim Westgeest, tel. 06 51005946 en Ber Hubben, tel. 070 5117660, email: beringe@casema.nl