Voorjaarsmand maken

De volgende activiteit wordt, vanwege de onzekere vooruitzichten t.a.v. de coronabesluiten, aangekondigd onder voorbehoud.

Op zaterdag 15 mei wordt ons door Tuincentrum De Bosrand, Rijkstraatweg 361B, weer de mogelijkheid geboden tot het opmaken van een voorjaarsmand. We starten als gebruikelijk om 10.30 uur in het restaurant met een kopje koffie, u aangeboden door het bestuur.

Vervolgens is in het bedrijvengedeelte ruimte gereserveerd waar een keur van manden, bakjes en planten aanwezig is. U kunt ook uw eigen mand meebrengen. Bij vertrek wordt de rekening opgemaakt en kunt u in het kantoor bij de uitgang afrekenen.

Deelname: leden gratis en niet-leden € 2.-.; aanmelding via telefoon of e-mail is noodzakelijk voor het geval van afgelasting of beperking van het aantal deelnemers.

Informatie en aanmelding: Ber Hubben, tel. 070 5117660 en email: beringe(at)casema.nl

Wim Westgeest, tel. 06 51005946 en email: wwestgeest8(at)gmail.com