Plantenruilbeurs april 2021

Plantenruilbeurs

Het is bijna al weer een jaar geleden dat onze afdeling haar laatste activiteit voor de Coronacrisis organiseerde in de vorm van een plantenruilbeurs en wel op 14 maart 2020, twee dagen voor de eerste lock down die op maandag 16 maart inging. Zonder een te groot voorschot te willen nemen op de ontwikkelingen voor de komende maanden, wil ons bestuur een datum vastleggen voor een nieuwe ruilbeurs eind april, in de hoop dat de dan geldende maatregelen het organiseren van een ruilbeurs niet tegenhouden. Als datum voor onze voorjaarsruilbeurs kiezen we zaterdag 24 april aanvang 10.30 uur en te houden op de voormalige kwekerij aan de Paauwlaan, gelegen tussen Huize Ruijs, de ambassadewoning van Brazilië, en het terrein van de Scouting De Paauw. De ingang is gemarkeerd door de Groei&Bloei banier. Iedereen die tijdens het tuinwerk planten overhoudt, kan deze tijdens de ruilbeurs ruilen tegen andere tuinplanten. Een kopje koffie met koekje staan voor u klaar. Ook ontvangt elke bezoeker zakjes met zaden als pluksla, koekruid, anijsplant e.d.

Vanwege de onzekerheid over het al dan niet doorgaan van de ruilbeurs, raadt het bestuur bezoekers aan om kort voor de ruilbeurs eerst telefonisch contact met het bestuur op te nemen.

Informatie: zie onderstaande adressen.

Ber Hubben:       tel. 070 5117660 en email: beringe(at)casema.nl

Wim Westgeest: tel. 06 51005946 en email: wwestgeest8(at)gmail.com