Wassenaar

Voorjaarsmand maken 2022

Maak uw eigen voorjaarsmand

Op zaterdag 9 april zijn we te gast bij tuincentrum De Bosrand, Rijksstraatweg 361b, voor het maken van een voorjaarsmand. We starten zoals gebruikelijk om 10.30 uur in het restaurant met een kopje koffie, aangeboden door het bestuur,

Vervolgens is in het bedrijvengedeelte een ruimte gereserveerd. Hier kunnen alle ingredienten zoals manden, bakjes en een groot assortiment voorjaarsplanten zelf door u worden uitgezocht. U kunt ook uw eigen mand meebrengen.

Bij vertrek wordt de rekening opgemaakt en kunt u bij de balie afrekenen.

Deelname: leden gratis en niet leden € 2.-

Parkeren: op het parkeerterrein bij het gebouw waar we de workshop houden en niet op het publieksparkeerterrein, dit vanwege de drukte op zaterdag.

Deelname alleen na aanmelding bij onderstaande bestuursleden.                                                          Informatie en aanmelding kan bij onderstaande bestuursleden.

Ber Hubben:       tel. 070 5117660 en email: beringe(at)casema.nl

Wim Westgeest: tel. 06 51005946 en email: wwestgeest8(at)gmail.com